Личностни умения за управление на проекти – Модул 2: Модериране на работни срещи

В момента обучението се предлага само като вътрешнофирмено.

Управлението и изпълнението на проекти изисква непрекъснато провеждане на работни срещи с екипа, ръководството, клиентите и други заинтересовани лица. Умението за правилното ръководене и модериране на работните срещи по проекта допринася в голяма степен за успеха на проекта

Предварителни изисквания: няма

Цели: В края на семинара, участниците ще бъдат в състояние да:

  • Да развият своите умения за водене на делови срещи.
  • Да стимулират творческата активност на участниците.
  • Да овладеят техники за справяне с трудни участници.
  • Да приключват работните срещи с взети решения.
  • Да мотивират участниците за изпълнение на взетите решения.

Съдържание:

Ден 1

  • Значение и цели на работната среща. Организационна култура.
  • Основни комуникативни умения: перифраза, преформулиране, обобщение, задаване на въпроси, невербално присъствие.
  • Съдържание и процес на работната среща.
  • Технология за групово обсъждане и вземане на решение.
  • Роли по време на работната среща и съгласуване на ролите.
  • Превенции и интервенции при воденето на работни срещи. Справяне с трудни участници.
  • Основни методи на работа на модератора: мозъчна атака, визуализация, работа в малки групи, дискусия, дебат.
  • Видеозаснемане и обратна връзка за вербалната и невербалната комуникация.

Продължителност: един ден, 8 учебни часа (от 9:00 до 17:00 ч.)

Работен език: български

В цената са включени учебни материали, обяд, кафе-паузи, сертификат.